Het lamminaat is op

Wat is het internet toch mooi. Zo’n website als Marktplaats geeft veel stof tot denken. Advertenties of bedelberichten, kennismaking, daten, je kunt het zo gek niet bedenken of het staat er wel. Onderstaand weer een kleine bloemlezing.


Het lamminaat is op. Ik heb een vraagje. Het is eigelijk denk ik niet de bedoeling dat het hier staat. Weet iemand iets van een soort programma als hart ik aktie. Mijn moeder heeft een zware tijd achter de rug en nu krijgt ze telkens nieuwe zware klappen erbij. Zij wilt zo graag een aanbouwtje aan.het huis zodat ze zich daar lekker en rustig op haar gemak kan voelen. Ook haar lamminaat is op en zou ze het vloertje opgeknapt.willen.hebben. het geluk lacht haar totaal niet toe en eigelijk al sinds ze jong was. Ik wil haar het heel graag geven maar finacheel kan ik het helaas ook niet opbrengen. En het bouwen en plaatsen is ookal niet.zo makelijk. Dus wou haar voor zo programma opgeven. En zelf heeft ze wel eens gezecht als iemand dat zou doen vindt ik niet erg. Weet niet of ze als grapje bedoelt maar ik wil mijn mama echt in het zonnetje zetten. En helpen. Mensen mischien ideetjes en tips? Alvast bedankt


Bijzondere ontmoeting Het was laatst 4 februari, rond 13:45: Ik kwam binnen in de kringloop van Bxxxx, en liep naar de elektrische apparaten. Er stond daar een vrouwspersoon in zwart vrijetijds gekleed in een bakje met adapters te zoeken. Ze mompelde iets, en liep achter mij langs. Ik keek om om haar achterna te kijken, en zo zag ik dat jij het was. Met je zwarte golvende haar, en zwart omrande ogen, achter een bril. Ik was er verbaasd van. Jij zag het in één keer. Je keek me trots aan met die blik van: Herken je me nog? Ik wist alleen maar te zeggen: meis, wat zie je eruit! Ja, want ik had het niet verwacht. Je zag er wél schitterend uit, hoor! Wat een verrassing.Je liep even door en bleef verderop staan wachten. Ik ben even later op je toegestapt. En al pratend een kuiertje gemaakt. Het ging over je nieuwe jaarcontract. En daarna viel je oog op een wekkerradio. Waar nog een 9v adapter bij moest. Die hadden we weldra gevonden. En bij het testen werkte het ook nog. Jij was zeer content ermee. Zo vele dank-je-wel dat ik het wel moest geloven. Graag gedaan. Zit wel goed meissie! Ja, ik zou je willen vragen, maar.. weet niet hoe ..of misschien tot ziens? ..in een kringloopwinkel of op een vlooienmarkt..? Want je mocht graag sneupen, weet ik nog, Er is wat afgepraat en gedaan in de tijddat wenog collega’s waren.


Op zoek, ongeveer, misschien.   Ik ben op zoek naar Mario. Hij zou geboren moeten zijn tussen 1967 en 1973! Mogelijk heet zijn moeder Annie of Nellie en heeft zij in Limburg gewoond. Ben jij deze Mario of ken jij iemand die hier aan lijkt te voldoen, mail mij dan.


Werkgever gezocht, links of rechts maakt niet uit   Ik zoek een werkgever of werkgeefster aan de rechter Nieuwe Maas oever te Rotterdam, of aan de linker- danwel rechteroever van De Rotte, te Rotterdam, die mij herkent om voor werkzaamheden een tenminste wettelijk minimumloon wil verschaffen. Uit mijn “foto cv” bijlage kan gekozen worden welke functie toepasbaar is in zijn of haar bedrijf.


Prijs op gave   gratis prijs op gave,tuinmam goed en vakkundig. de tuin op ruimer.tuinman goedt en vakkundig.verwijderen van bomen struiken ,het knippen van heg tot haag en coniferen.bestratten schuttingen,het leggen van gras zoden en grindt.noem het maar op.gratis prijs op gave,ik kom eerst even kijkken,dan kan ik ongeveer een prijsje maken,mijn werk terijn licht tot veldhoven,plus min.ook heb ik een hoge druk spuit ,voor inrit of plaats schoon te maken.gr jan


Geen vuur   Ik ben op zoek naar de blonde vrouw diw mij gisteren (Zondag 23 Februari) mij vroeg op de begraafplaats lxxxxxxxx om een aansteker en ik zei heb ik niet en je had een blauw zwarte op vouw krat mee en liep met stoffen en blik onder mijn armen en ik had een zwarte pet op met rode letters op. Ik wil graag met je in contact komen En meer van je willen weten

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. 😉😉😉 Een dagvullend pogramma

    Groetjes, Ria

    Beantwoorden
  2. Ja inderdaad je komt de mooiste dingen tegen. Nou ben ik ook wel een tuinmam hoor dus daar is niets mis mee😉

    Beantwoorden
  3. Rebelse Huisvrouw

     /  15 januari 2015

    Er zitten beslist juweeltjes tussen, ik had nog wel even door kunnen lezen!

    Beantwoorden
  4. Plato

     /  15 januari 2015

    Hilarisch als je het niet per ongeluk doet maar uit je fantasie peurt. Maar als je zo bent, gaat er vast veel verkeerd in je scribaire bestaan.

    Beantwoorden

Geef een reactie

