Stille liefde

 
 
Ik heb een verhouding.
Ssst! Niet verder vertellen, alsjeblieft!
Het is best wel een beetje walgelijk, eigenlijk.
Want ik zwelg in die verhouding…
Sinds enige tijd is in de dichtstbijzijnde (zes medeklinkers op rij!) grotere plaats
een plek waar mijn vlam zich ophoudt. Ik mag haar net zo vaak opzoeken als ik wil,
maar wel op fatsoenlijke tijden, vindt ze.
Soit, daar kan ik mee leven.
Ze is niet één van de mooisten, maar het gaat mij niet om het uiterlijk, innerlijke
schoonheid is wat voor mij telt. En innerlijke schoonheid heeft ze, bij bosjes!
Vorige week heb ik de knoop doorgehakt.
Toen ik binnen was was vroeg ik of 127 centimeter niet te groot was.
Groot? Welnee! 140 centimeter, of nog meer, geen probleem.
Ik was in bijna in extase…
‘Doe maar!’ zei ik tegen de verkoper. Hij haalde een Sony KDL-50W805B uit
het magazijn en nadat ik betaald had legden we haar heel voorzichtig achterin
mijn auto.
Ik kijk nu elke dag weer televisie.
Prachtig beeld, natuurlijke kleuren en levensgrote koppen bij Pauw, die heel erg
opgemaakt is, zag ik voor het eerst. Zelfs de kop van Peter R. was te verteren,
hoewel ik het geluid wel had uitgezet, ik speel niet graag met mijn leven.
Ook past de boezem van Astrid Kersseboom er helemaal op.
Door mijn tv heeft Max Verstappen de zevende plaats gehaald, gisteren. Ik zag hem
haarscherp rijden, dankzij de BBC die wel de F1 uitzendt maar de kip die hun gouden
eieren legde ontslaat.
Maar goed, ik ben nog niet helemaal bevredigd.
Ik heb nog een telefoon. Smartphone. Aan vervanging toe.
Bij mijn geliefde Mediamarkt.
Alleen is mijn vakantiegeld al op…
 
 

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe liefde, Letterbak. Dat ze maar zo scherp mag blijven als ze nu is en jou dat nooit gaat vervelen.

    Beantwoorden
  2. Je neemt gewoon voor de telefoon smartphone een lat, wie weet wordt het wat🙂
    groetjes, Ria

    Beantwoorden
  3. Mijn tv stond eerst heel lang uit en nu alweer even buiten.
    Daarbij en ik te dom voor een slimme telefoon.

    Gelukkig kan ik daardoor wel heel smakelijk uit eten.

    Vriendelijke groet,

    Beantwoorden
  4. Leuk geschreven!🙂
    En geniet ervan!

    Beantwoorden
  5. Tja daar val ik met mijn 57 cm tv helemaal bij in t niet. Maar ik hoef iedereen niet levensgroot in mijn kamer. Zolang ik nog de ondertiteling zonder bril kan lezen is het groot genoeg. Maar veel plezier met je aankoop.

    Beantwoorden
  6. Ze zeggen dat Ware Liefde niets kost en alleen maar geeft…of is dat een sprookje?

    Beantwoorden

Geef een reactie

