Televisie

Ik kijk niet zo veel televisie.
Het Nederlandse programma-aanbod is geheel afgestemd op eencelligen dus zap ik
meestal gewoon door. Na enige tijd en druk van mijn duim op de juiste toets van de
afstandsbediening viel ik met mijn neus in de boter bij een zender van onze zuiderburen.
Daar werd een kei-goeie serie getoond, weliswaar Amerikaans maar toch.
De nieuwe man van Jennifer Aniston speelt daar een hoofdrol in, en hoewel met haar
getrouwd heeft hij toch stomende seks met andere vrouwen, de bofkont.

garvey
De serie heet The Leftovers en als het een Nederlandse serie zou zijn (godsonmogelijk,
tussen haakjes) zou het vast Klieken Nieuwegein heten.
De Belg zond gisteren de laatste van de eerste tien delen uit.

HBOIk heb als de wiedeweerga die van het eerste seizoen gedownload en begin na de tweede aflevering te begrijpen waar het over gaat. Nee, ik ga hier er niks over zeggen.
In oktober wordt met het tweede seizoen begonnen.
Kopen, downloaden, abo nemen bij HBO, wat je ook doet: kijken!
Sehr empfehlenswert.

Credits op Youtube:

Op Youtube staan verder ook de trailers van alle afleveringen van The Leftovers.

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Bedankt voor de tip

    Beantwoorden
  2. Plato

     /  18 augustus 2015

    Ha je zegt het al, Amerikaans. Daar kom ik mijn stoel niet voor uit.

    Beantwoorden

Geef een reactie

