Rondje Olterterp

 
 
Weer een mooie herfstdag, lekker er op uit.
IMG_5772
Vennetje aan de weg Bakkeveen Wijnjewoude
 
 
IMG_5783
Even kijken naar paddestoelen op de boomstronken
 
 
IMG_5773
 
 
IMG_5795
Niet alle mais is al geoogst
 
 
IMG_5799
 
 
IMG_5785
En dan kom je dit tegen
 
 
IMG_5789
Moderne tijd. Roestvrij staal, aluminium, zitplaatsverwarming, schijfremmen…
 
 
IMG_5803
Een mooi fietspad dwars door de weilanden met vee
 
 
IMG_5801
Tja, als stier moet je je meisjes beschermen…
 
 
IMG_5820
Huis ter Heide is de boerderij aan de rand van het bos van Olterterp
 
 
IMG_5812
De stookhut
 
 
IMG_5822
Olterterp en Beetsterzwaag, veel imposante landgoederen en kapitale Heerenhuizen
 
 
IMG_5830
Brandhout!
 
 

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Ik heb weer een fijn fietstochtje meegefietst. Vanavond voor ik ga slapen kijk ik hier nog een keer en weet zeker dat ik daarna heerlijk weg ga dromen zittend op het moderne rijtuig.

    Groetjes en fijn weekend,
    Ria

    Beantwoorden
  2. Mooi stukje Nederland of eigenlijk Friesland natuurlijk. Als halve Fries ook voor de helft mijn heitenland.😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

