Rondje Drachten

Eindelijk weer zon én droog!
Vanmiddag mijn luie gebeente bijeengeraapt en op de fiets gesprongen. Nou ja,
gesprongen… In elk geval was het bijzonder fijn fietsweer, vrijwel geen wind,
witte wolken, blauwe lucht en een lekker zonnetje.
 
langsdevaart02
Langs de vaart mooie luchten
 
 
langsdevaart01
 
 
roodmetwittestippen01
Eindelijk, de rood met witte stippen vliegenzwam, drie op een rij.
Zomaar in de berm langs het fietspad, ik ben er al zo vaak voorbij geraasd…
 
 
roodmetwittestippen02
En geen kabouter te bekennen
 
 
fietsbrug01
Drachten komt al gauw in zicht
 
 
fietsbrug02
De fietsbrug over de A7.
Aan de overkant woont inpakkunstenaar Christo.
In Drachten heb ik geen foto’s gemaakt. Ik heb koffie gehaald bij Aldi, en toen weer
gauw terug…
 
 
boleten
En op de terugweg nog deze kastanjeboleten gekiekt.
Het was een lekker rondje, ik heb er van genoten.
 
 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Je hebt de smaak te pakken en gelijk heb je. Het was er vandaag prachtig weer voor. Mooie foto’s

    Beantwoorden
  2. Fijn dat jij er van genoten hebt. Ik nu ook weer.

    Groetjes, Ria

    Beantwoorden
  3. Klare taal

     /  14 november 2015

    Drachten, daar ben ik nog nooit geweest. Drente is mooi, je foto’s spreken voor zich.

    Woont daar werkelijk die Christo?
    Misschien dat ik Drachten en Zwolle in een uitstapje kan doen, ( met accent aigu , kan ik nog steeds niet op de Mac, luiheid hoor).

    Beantwoorden
  4. Villasappho

     /  22 november 2015

    Wat een mooie omgeving! Wil ik ook wel een rondje fietsen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

