Vol verwachting klopt-ie

 
 
Poehee… dat is een tijd geleden, die laatste pots.
Om een lang verhaal kort te houden: Alles gaat goed, de bok is vet, het is kits achter
de rits, ik hoefde niet mee in de zak van Sinterklaas en Zwarte Piet is nu niet meer zwart.
Alleen geen tijd om te bloggen dus.
Mijn vriendin zegt dan: ‘Maar als je bloggen leuk vindt, dan máák je er toch tijd voor?’
Een wijze vrouw, die niet voor één gat te vangen is.
Maar dagelijks? Kweet niet, je leest het wel.
De gezondheid is, zoals de kop aangeeft, prima. Na alle ellende dit jaar ben ik vorige week goedgekeurd voor lichte dienst. Hart pompt op 40%, waar de gemiddelde mens zo’n 60% haalt.
Dat wil zeggen, het percentage bloed in je hart dat er met één hartenklop doorgejenst wordt.
Echt waar, letterlijk de woorden van mijn cardioloog al beweert zijn beroepsnaam het tegenovergestelde.
Met de liefde gaat het ook fantastisch, tot u schrijft de gelukkigste man van de straat/wijk/stad.
En dat mag best eens gezegd worden!
En nu?
Eerst maar eens wat rond- en bijlezen op tinternet.
Tot lezens!
 
 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Luvienna

     /  9 december 2016

    Heel fijn om te horen, Lettertje! Door die lange radiostilte hiel ik mijn hart al vast (no pun intended). Fijn de de lichaamsmachine doet wat het moet doen en heerlijk dat het zo fantastisch met en in de liefde gaat!

    Keep up the good work!

    Beantwoorden
  2. Ooooooooo Letterbak, wat héérlijk dat het goed met je gaat! Ik vond het zorgwekkend stil op je blog – je hebt ons wel in spanning laten zitten hoor!
    (En ja, de liefde gaat voor, dat snap ik, maar zo af en toe een verhaaltje kan toch wel? Please??)

    Beantwoorden
  3. Welkom terug, ook ik was er niet helemaal gerust op. Maar nu is alles goed. Aangenaam!

    Beantwoorden
  4. Goed dat het goed gaat. Ik hield m’m hart vast (niet echt, krijg je vieze handen van) omdat het hier zo stil bleef.

    Beantwoorden
  5. Etienne Le Kerbec

     /  11 december 2016

    😇❤️

    Beantwoorden
  6. Ga in ieder geval dat “Waard om te lezen” maar eens actualiseren 🙂

    Beantwoorden
  7. Wat een opluchting te horen dat alles goed gaat. Er is onder de bloggers al eens de vraag gesteld of iemand wist hoe het met jou was. Eens per week keek ik even op jou blog. Noppes. Doe vooral rustig aan en geniet van je liefde 🙂

    Beantwoorden
  8. Lieve reageerders,
    Dank voor jullie reacties! Binnenkort ga ik weer bloggen, dus hou je hart maar vast… 🙂

    Beantwoorden
  9. Toevallig kwam ik je naam tegen op een verzamelblog. Even kijken, dacht ik toen. En ja hoor, je bent er weer. Fijn dat het goed met je gaat. En… belofte maakt schuld. Ik kom wel weer eens kijken.

    Beantwoorden
  1. Netjes vloeken en normaal doen | Bas van Vuren, aangenaam

Geef een reactie

