Kleuren

 
 
Vroegâh leerde ik op de kleuterschool (heet nu basisschool groep 1) matjes vlechten, punniken en nog wat handwerkjes, we werkten ook met grote kleurplaten. Ik kan me herinneren dat ik een complimentje kreeg van de liefste juf van de wereld omdat ik zo mooi binnen de lijntjes kleurde… Wat was je dan trots!
Waarschijnlijk zit er toch wat teken(schilder)talent in de familie, mijn oudere zussen tekenden ook niet onverdienstelijk.
Nu, zoveel jaren later, ben ik weer begonnen met tekenen en kleuren. Gelukkig hoeft dat niet meer tussen de lijntjes en het voorbeeld stond bij ons op de vensterbank.
 
 

 
Stilleven met appels,
30 x 40 cm., kleurpotloden Faber-Castell Polychromos op aquarelpapier.
 
 

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Luvienna

     /  22 maart 2017

    Tjonge Letter, er is aan jouw echt een Hollandsche Meester verloren gegaan! Knap hoor.

    Beantwoorden
  2. Mooi!

    Ik doe het je niet na.

    Vriendelijke groet,

    Beantwoorden
  3. Klare taal

     /  22 maart 2017

    Letterzetter,

    Geen magisch maar Nieuw realisme is herboren met jouw talent op weg naar Helmantel.

    Beantwoorden
  4. Ik kon noch goed binnen de lijntjes kleuren noch op de lijntjes schrijven. Had blijkbaar andere talenten dan dat. En dat is altijd zo gebleven. Jouw talent is duidelijk. Als zou ik dit niet aan de muur hangen haha ik vind het wel knap dat iemand het kan schilderen.

    Beantwoorden
  5. Jeetje, wat goed!

    Beantwoorden
  6. Tjeetje wat een pracht talent heb je. Stuur maar door ik hang het aan de muur.
    Groetje, Ria

    Beantwoorden

Geef een reactie

